Ansøgning om CET point

For at kunne få CET point for efteruddannelse er der visse betingelser der skal opfyldes, se reglerne her.

Optiker / Optometrist

Hvis du som optiker eller optometrist deltager i kurser i Danmark er det din kursusudbyder der skal sørge for godkendelse af point og derefter indberetning af deltagere, så det foregår helt automatisk og du får blot en besked på din mail når du har fået dine point opdateret.

Hvis du har deltaget i kurser eller konferencer i udlandet er det i de fleste tilfælde dit eget ansvar at få registreret dine point. Der er lavet et ansøgningskema der skal udfyldes og så skal der vedlægges dokumentation for deltagelse i de forskellige lektioner, mange internationale kurser og konferencer arbejder med CET point og i disse tilfælde kan man bede om en oversigt over de point der er optjent efter de lokale forhold. I de fleste tilfælde vil disse point også være de samme som bliver registreret. Du kan downloade ansøgningsskemaet her

Kursusudbyder

Som kursusudbyder skal I indsende en ansøgning om point ifølge vejledningen. Alle felter skal udfyldes og vi har valgt at vise et eksempel på en udfyldt ansøgning, samt en vejledning. Ansøgningen skal være sekretariatet i hænde i god tid før kurset, idet der skal beregnes en behandlingstid på ca. 14 dage. Der kan ikke efterangives point på afholdte kurser.

Prisen for ansøgningen er 400,- kr. plus moms pr. ansøgning, hvis der er flere foredrag på en dag er prisen for de efterfølgende foredrag 100,- kr. plus moms.

Ansøgning, Optiker/Optometrist
Ansøgning, Kursusudbyder