Sådan klager du over din optometrist

Er du utilfreds med et produkt eller en service, du har fået hos din optiker, har du - afhængig af klagens type - mulighed for at klage til Patientombuddet eller Forbrugerklagenævnet
 

Patientombuddet - Styrelsen for Patientsikkerhed
Patientombuddet fungerer som én samlet indgang for patienter, som ønsker at klage over den faglige behandling i det danske sundhedsvæsen. Tre sagkyndige optikere/optometrister er med til at tage stilling til klager over optikere.

Center for klageløsning - Forbrug.dk
Forbrugerklagenævnet behandler klager fra private forbrugere vedrørende varer eller arbejds- og tjenesteydelser fra erhvervsdrivende, herunder briller og kontaktlinser. Du kan fx ikke klage over dårlig service eller vildledende markedsføring.

 

 

 

Nordjylland Midtjylland Syddanmark Hovedstaden Hovedstaden Sjælland

Find optiker

- vælg din region



SPØRG OPTIKEREN

Har du spørgsmål om dit syn? Skriv til os og vi vil vende tilbage med et svar hurtigst muligt. 

► Stil spørgsmål


Nyheder

Vis alle nyheder


© Danmarks Optikerforening 

<