Sådan klager du over din optiker

Er du utilfreds med et produkt eller en service, du har fået hos din optiker, har du - afhængig af klagens type - mulighed for at klage, Patientombuddet eller Forbrugerklagenævnet
 

Patientombuddet - Styrelsen for Patientsikkerhed
Patientombuddet fungerer som én samlet indgang for patienter, som ønsker at klage over den faglige behandling i det danske sundhedsvæsen. Tre sagkyndige optikere/optometrister er med til at tage stilling til klager over optikere.

Download klageskema på patientombuddets hjemmeside.

Center for klageløsning - Forbrug.dk
Forbrugerklagenævnet behandler klager fra private forbrugere vedrørende varer eller arbejds- og tjenesteydelser fra erhvervsdrivende, herunder briller og kontaktlinser. Du kan fx ikke klage over dårlig service eller vildledende markedsføring.

Se hvordan du gør her.

 

 

Nordjylland Midtjylland Syddanmark Hovedstaden Hovedstaden Sjælland

Find optiker

- vælg din region



SPØRG OPTIKEREN

Har du spørgsmål om dit syn? Skriv til os og vi vil vende tilbage med et svar hurtigst muligt. 

► Stil spørgsmål


Nyheder

Vis alle nyheder


© Danmarks Optikerforening 

<