Få din virksomhed som medlem af Optikerforeningen

Optikerforeningen er en brancheforening, der arbejder for din sag. Foreningen har et godt samarbejde med sundhedsmyndighederne som høringspart ved diverse lovslag, der vedrører faget og dig som medlem. Desuden er foreningen med til at udvikle faget og sikre optikeren/optometristen som sundhedsperson.

Som virksomhedsmedlem af Optikerforeningen får du adgang til en bred vifte af fordele og tilbud, lige som du bliver en del af et fagligt branchefællesskab med mulighed for at netværke på tværs af branchen.

Som virksomhedsmedlem af Optikerforeningen kan du:

• Få faglig og juridisk rådgivning i forhold til blandt andet løn- og ansættelsesvilkår, arbejdsmarkedsforhold, lovgivning, arbejdsmiljøproblemer, klagesager.
  • Deltage gratis i faglige kurser.
  • Deltage i foreningens generalforsamling samt øve indflydelse ved bl.a. at stemme, når der er valg til bestyrelsen.

Desuden får du:

• Magasinet Optikeren, som udkommer fire gange om året og er det eneste brancheblad for optometrister og optikere. Magasinet leverer nyheder, reportager, portrætter, interview og faglige artikler om alt, hvad der rører sig inden for branchen - lige fra den nyeste forskning og uddannelse til produkter, branchenyt, spændende virksomhedsprofiler og brillemode.
  • Foreningens elektroniske nyhedsbrev, med relevante informationer mindst 1 gang om måneden.
  • Adgang til foreningens medlemsnet, hvor du på 'din side' får aktuel og relevant information om bl.a. lovgivning samt svar på mange af dagligdagens spørgsmål. Desuden kan du læse/genlæse alle foreningens nyhedsbreve.
  • Adgang til forsikringer til fordelagtige priser:

Hvad koster det at være medlem?

Du kan se vores kontingentsatser her

Du er altid velkommen til at kontakte en af vores medarbejdere for nærmere information, eller du kan læse vedtægterne.

Meld dig ind ved at udfylde nedenstående formular og du vil i løbet af få dage modtage et velkomstbrev med dit medlemsnummer samt seneste udgave af Optikeren.

Virksomhedsnavn *
CVR nr. *
Adresse *
Post nr. *
By *
Telefon *
Fax nr.
Web adresse
Bemærkninger

Indehaver navn *
Evt. Indehaver mobil
Evt. Indehaver email
Hvis der er flere indehavere tilføjes disse i bemærkningsfeltet
Firmatype
Eventuel kædetilknytning
Hvis du har flere butikker under samme CVR nr. så sæt kryds ved filial

Indmeldelsesdato
Hvis du ønsker en anden indmeldelsesdato skal du blot overskrive teksten.
Felter med * er obligatoriske
Dato