Magasinet Optikeren

Optikeren er det uundværlige medie for alle, der beskæftiger sig professionelt med optik. Magasinet leverer nyheder, reportager, portrætter, interview og faglige artikler om alt, hvad der rører sig inden for branchen – lige fra nyeste forskning og uddannelse til produkter, branchenyt, spændende virksomhedsprofiler og brillemode.

Magasinet Optikeren udkommer seks gange om året og udgives af Danmarks Optikerforening. Optikeren udsendes til optikerforretninger i hele Danmark, Grønland og Færøerne samt grossister, leverandører, brilledesignere og uddannelsesinstitutioner. En annonce i Optikeren rammer derfor alle toneangivende aktører inden for den danske optikerbranche.

Den redaktionelle målsætning er at give læseren faglig viden, seneste nyt fra og om branchen, nye perspektiver og inspiration. Der lægges stor vægt på, at magasinet er indbydende og giver læserne en særlig oplevelse både journalistisk og grafisk.

Magasinet udkommer i et oplag på 1.100 men læses i snit af langt flere optikere, optometrister, optometristuderende, brilledesignere og leverandører.

For redaktionelle henvendelser, kontakt Bjarne Hansen på telefon 88 51 03 23 eller mail: bjh@optikerforeningen.dk

Ønsker du at annoncere i Magasinet, kontakt da Morten Gammelmark på telefon 25 33 39 52 eller mail: mg@optikerforeningen.dk

Nyeste udgave af
Magasinet Optikeren

Optikeren: Artikelarkiv

Læs det seneste nummer af Optikeren. Magasinet der sætter fokus på aktuelle emner og nyeste mode inden for optikbranchen.

Find tidligere udgaver af Magasinet.