Dansk Selskab for Optometri byder velkommen til et spændende aftenkursus om tørre øjne med Optometrist Line Jørnow.

Line Jørnow vil fortælle om sine erfaringer og de behandlinger som hun har succes med.

Tørre øjne er et almindelig kendt problem hos 1 ud af 3 voksne. I foredraget kommer hun ind på forskellige former for tørre øjne, diagnosticeringen og behandling.

Dette aftenmøde afholdes fysisk og bliver også live streamet. Der vil ikke være mulighed for at gense dette foredrag efterfølgende.

Deltagelse i aftenkurset er gratis for medlemmer af Dansk Selskab for Optometri, for andre er prisen 300 kr.

Hvis du ønsker at blive medlem af Dansk Selskab for Optometri kan du læse mere her www.medlemsnet.dk/dso-2