10 fantastiske forårsnyheder

Inspiration fra naturen og individuelle former med kant og personlighed. Der tegner sig et klart billede af moden i foråret. Metal er hot: enten solo eller i kombination med acetat. Her kan du se nogle af nyhederne fra opti 2020, og én ting er sikker: Brillebrugere kan glæde sig til et forår med plads til både det afdæmpede look og muligheden for at skille sig ud

AF PIA FINNE & LONE HELLESKOV FOTO: PR

INGEN FORSTYRRENDE ELEMENTER

VÆRK Copenhagen har skabt en tidløs og moderne brillekollektion med et raffineret og klassisk look i et stilrent design.

MODERNE OG SOFISTIKERET

LOOK eyewear er klar med en ny kollektion af letvægtsstel. Her ses den ikoniske cat-eye form gentænkt i dobbelt tykt transparent acetat.

SMUKKE ACCENTFARVER

KunoQvist – et kantet metalstel med en blågrøn accentfarve, der giver et personligt udtryk.

INDIVIDUELLE OG FEMININE

Fysh arbejder med metalliske nuancer og levende farvekombinationer, der hylder kvinden og den individuelle stil.

FRA EN BLOK AF TITANIUM

nine eyewears IBT kollektion er skabt fra en blok af titanium, og det er der kommet en kollektion af ultralette fleksible stel ud af i både klassiske og cool farvekombinationer.

INSPIRERET AF SKANDINAVISK DESIGN

KLiiK denmarks nye kollektion er inspireret af skandinavisk design. Med en rig farvepallette og unikke mønstre og materialer skabes et enkelt, minimalistisk look.

I det nye nummer af OPTIKEREN 1/2020 kan du se hele den store modereportage fra opti 2020 med alle de nye former og farver.

FEMININT OG SMUKT

Fleye – acetat og metal i et superflot og feminint miks fra deres Copenhagens Signature collection. Farven er nude og med på moden.

EN EKSPLOSION AF DETALJER

MIC-Made dobbeltstel, der understreger cateye-formen. Sammensætningen af acetat og metal giver sensualitet til dette feminine stel.

STRANDENS SMUKKE SANDKLITTER

Theos nye kollektion er inspireret af strandens sandklitter. Varme og bløde, kraftfulde og stærke med naturlige konturer, der skaber et individuelt look.

UNIK STYLING

Rye&Lye – glasset er indrammet af en enkel, sommerfugleformet metalprofil, der går fint i spænd med en acetatkant for et spændende spil af former.