Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
B for blå - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-19859 isnt_phone is_computer">

B for blå

Alle nuancer af blå præger modescenen denne vinter. Også hos FLEYE Copenhagen, som har søgt inspiration i naturens smukke univers i deres kollektion. Her går alle toner af blå i forskellige mønster igen i de stilfulde stel. Rammerne er håndlavede i celluloseacetat med hård densitet, hvilket sikrer et let, fleksibilitet og holdbart stel.

Få mere inspiration på www.fleye.dk/lookbook

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22