Brillemesse & faglig inspiration – ses vi ?

I weekenden 7-8. marts inviterer copenhagen specs endnu engang til årets messe i Lokomotivværkstedet i København. Som noget helt nyt arrangerer Optikerforeningen i samarbejde med Independent Optical Group Nordics og copenhagen specs tre spændende foredrag, der både kan inspirere og gøre dig klogere på din forretning. Foredragene bliver afholdt om søndagen – og to gange i løbet af dagen. Du kan glæde dig til nogle af branchens bedste foredragsholdere og emner.

Af Lone Helleskov Foto: Mads Graver

Lær at forstå kunderejsen

Hvilke tanker går der gennem kundernes hoved, inden de besøger butikken? Og hvordan oplever kunderne egentligt mødet med din forretning. Lær at forstå dine kunder bedre, og hvilke følelser der er på spil, når de skal vælge nye briller.

Mogens Bjerre – Associate Professor, Ph.d. på Copenhagen Business School
Kl. 11.00 og 13.00.

Effektiv markedsføring

En gennemsnitlig dansk forbruger udsættes for 3.500 kommercielle meddelelser hver dag på tværs af online og offline medier. Lær at trænge igennem forbrugernes mentale spamfiltre ved hjælp af den oldschool, men effektive, markedsføringsmetode: mund-til-mund.

Rasmus Arendt Nielsen – Co-founder af Brandheroes
Kl. 11.30 og 13.30.

Forretningsplan – nemt og effektivt

Vil du lære at sætte en klar kurs for din virksomhed? Så kan værktøjet Business Model Canvas, der bliver brugt af 6 millioner virksomhedsejere og ledere i hele Europa, være en god start. Du får bl.a. redskaber til, hvordan du kan inddrage medarbejdere, samarbejdspartnere, leverandører og kunder i processen.

Søren Lindhardt – aktionær, foredragsholder og forretningsrådgiver i Onmondo
Kl. 12.00 og 14.00.

Læs mere og få din gratis billet på copenhagenspecs.dk