copenhagen specs 2019 skal du med?

Den 2-3. marts åbner copenhagen specs igen dørene i Lokomotivværkstedet til årets begivenhed i den skandinaviske brillebranche. Omkring 80 udstillere er klar til at vise nutidens trends og produkter og sørge for, at de besøgende får masser af ny inspiration.

af redaktionen

Deltag i festmiddagen

Lørdag aften under messen bliver der i år afholdt en stor fest i Lokomotivværkstedet. Festen sker i samarbejde med 3 sponsorer ZEISS, Nyt Syn og IOGN. Deltagerne kan glæde sig til liveband, DJ samt uddeling af prisen ZEISS Optical Award 2019.

Der vil blive serveret mad fra forskellige boder med tilhørende fri vin, øl og vand under hele middagen. Billetpris 750 kr. inkl. moms.

Få mere information og køb billetter på copenhagenspecs.dk

Måske tænker du, hvorfor skal jeg besøge copenhagen specs? Messens arrangør Morten Gammelmark er ikke i tvivl:

”Brillemessen prøver hvert år at tiltrække de absolut bedste og mest innovative udstillere, så optikerne kan blive inspireret og få et indblik i nutidens trends og produkter.”

Morten Gammelmark fortæller, at det er en svær opgave at tiltrække udstillere år efter år, da der desværre er ved at udvikle sig en lidt kedelig tendens blandt optikerne, som besøger messen. Ifølge mange udstillere vælger en del af optikerne nemlig ikke at gøre deres indkøb på messen men i stedet via et ekstra besøg i butikken. Og derfor er det svært at overbevise de samme udstillere om, at de hvert år skal være med på copenhagen specs, hvis der alligevel ikke bliver købt ind på messen.

Derfor har Morten Gammelmark en opfordring til optikerne

”Hvis du er interesseret i, at der stadig skal være en uafhængig brillemesse på dansk grund, hvor du sammen med dine kollegaer i butikken og branchen, kan blive inspireret af udstillere og brands fra mange forskellige lande, så skal du huske at besøge messen – og bruge en del af butikkens indkøbsbudget”.

ZEISS Optical Award

Hvis I vil vinde dette års pris på 15.000 kr., så send en kort ansøgning, hvis jeres butik har gjort noget ekstraordinært for kundeoplevelsen.

Se hvordan I deltager på copenhagenspecs.dk/award-2019

Alle er velkomne på copenhagen specs, og selv om man er ansat i en kæde, hvor indkøb bliver gjort centralt, kan man stadig komme og og opleve, hvilke trends og produkter, der er på markedet.

”Det er en rigtig god måde at holde sig up-to-date på, lyder opfordringen fra Morten Gammelmark.”

Der er gratis entré på copenhagen specs, og du kan tilmelde dig som besøgende på copenhagenspecs.dk. Her kan du også se udstillerlisten, åbningstider, muligt hotel til dit ophold i København m.m.