Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
copenhagen specs bliver en del af Silmo Family - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-20390 isnt_phone is_computer">

copenhagen specs bliver en del af Silmo Family

”Det er et skulderklap af dimensioner, og jeg er meget glad og stolt”, siger direktør i copenhagen specs, Morten Gammelmark, efter at have indgået kontrakt om et fremtidigt partnerskab med Silmo Family.

AF LONE HELLESKOV FOTO: PR

De store smil var fremme hos direktør i copenhagen specs Morten Gammelmark, Silmos president Amélie Morel og direktør i Silmo Eric Lenoir ved offentliggørelsen af det nye partnerskab.

copenhagens specs i København og Berlin bliver i fremtiden en del af den prestigefyldte Silmo Family. Det betyder ifølge grundlægger og direktør i copenhagen specs, Morten Gammelmark, helt nye muligheder for at udvikle det skandinaviske, uafhængige brillemarked.

”Ved at få en partner som Silmo Family kommer vi op i en helt ny liga, når det gælder messer med designerbrands. Silmo er allerede etableret i Paris, Bangkok, Istanbul og Sydney, og markedet rykker helt vildt i øjeblikket. I det nye fællesskab skal vi i høj grad have fokus på udvikling og eventuelt også skabe nye messer i Europa og andre steder i verden,” fortæller Morten Gammelmark.

Han glæder sig meget til at være med i et stærkt netværk som Silmo Family med dygtige mennesker, der har en passion og beskæftiger sig med det samme med ham. Og så selvfølgelig til at få copenhagen specs ud i en større kontekst.

”I øjeblikket er jeg den eneste i Skandinavien, der laver messer som copenhagen specs, og nu bliver min erfaring så koblet sammen med Silmos 51 års virke. Det betyder helt konkret, at vi har mulighed for at kombinere det store perspektiv med det mindre. Jeg har større kendskab og venskab med udstillerne, og Silmo har ekspertisen til at håndtere gigantiske messer med 950 stande,” forklarer Morten Gammelmark, der forbliver direktør i copenhagen specs i det nye set up.

I den kommende weekend slår han dørene op til copenhagen specs i Lokomotivværkstedet i København, hvor 77 udstillere er klar til at vise de nyeste forårs- og sommerkollektioner.

Du kan stadig nå at downloade din gratis billet på copenhagenspecs.dk

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22