Den dag jeg bliver 50, skal jeg prøve noget nyt…

Sådan begyndte Karsten Laugesen fra agenturhuset Alivestyle en sætning en dag for fem år siden. Den 27. november rundede Karsten så det skarpe hjørne. Og nu har han sagt sit job op.

AF REDAKTIONEN

Karsten fratræder sin nuværende stilling 31. december 2018, og fra samme dato har Alivestyle ApS med den nuværende partner, Kim Ravn, i spidsen købt Karstens anparter i firmaet.

I øjeblikket arbejder Alivestyle på at genbesætte stillingen som sælger af MYKITA-kollektionerne. Karsten vil dog i fremtiden fortsætte som ekstern konsulent hos Alivestyle og vil være med på Copenhagen Specs, OPTI og Silmo i det kommende år.

Udover deltagelse på de større messer vil Karsten fortsat være tilknyttet som ekstern ressource i forbindelse med Alivestyles indretningskoncept og FLOW-koncept.

Desuden fortsætter Karsten aktivt i Alivestyles advisory board.

Alivestyles ejer Kim Ravn og Karsten Laugesen fortæller, at de begge glæder sig til at fortsætte rejsen på nye og spændende veje.

01.10.24 Bestillingsfrist annoncer 09.09.24