Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
Det nye OPTIKEREN er på gaden med spændende nyheder, artikler og interviews - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-20296 isnt_phone is_computer">

Det nye OPTIKEREN er på gaden med spændende nyheder, artikler og interviews

Årets første printudgave af OPTIKEREN er netop kommet på gaden. Magasinet byder bl.a. på et stort tema om ejer- og generationsskifte i optikbranchen. Her kan du bl.a. møde direktør Jarl Riise fra Independent Optical Group Nordics og få hans bedste råd til, hvordan man sikrer et godt ejerskifte, når man som butiksejer ønsker at indstille karrieren.

af redaktionen

I temaet fortæller optometristerne Stine Ditlevsen og Mads Fredborg fra Optik Skælskør om, hvordan de fik et helt unikt samarbejde og ejerskab i gang, da Stine overtog forretningen fra sin mor.

Den artikel kan du læse her: Tema ejerskifte. Vi spiller hinanden gode

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22