Få ny inspiration på silmo 2021

Savner du ny inspiration, og vil du gerne have styr på de nyeste tendenser inden for brillemode, udstyr og indretning? Så er den gode nyhed, at SILMO inviterer dig og dine kolleger til efterårs bedste messe i Paris i dagene 24. – 27. september 2021.

Af Redaktionen

Her får deltagerne endelig mulighed for igen at mødes i den virkelige verden med 1.000 udstillere fra hele verden og gå op opdagelse i det 80.000 m2 store messeområde.

”Behovet for at samle optik- og brilleindustrien i en international sammenhæng er større end nogensinde efter to års pause. Hele holdet bag SILMO Paris arbejder i øjeblikket intenst på at skabe en fantastisk messe, hvor professionelle fagfolk atter kan mødes, udveksle erfaringer og få ny inspiration. For ingen teknologi vil nogensinde kunne erstatte glæden ved at mødes til en fysisk begivenhed,” siger SILMO’S bestyrelsesformand Amélie Morel.

Du kan læse meget mere om årets messe og downloade din billet på www.ensilmoparis.com