Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
Få ny inspiration på silmo 2021 - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-39065 isnt_phone is_computer">

Få ny inspiration på silmo 2021

Savner du ny inspiration, og vil du gerne have styr på de nyeste tendenser inden for brillemode, udstyr og indretning? Så er den gode nyhed, at SILMO inviterer dig og dine kolleger til efterårs bedste messe i Paris i dagene 24. – 27. september 2021.

Af Redaktionen

Her får deltagerne endelig mulighed for igen at mødes i den virkelige verden med 1.000 udstillere fra hele verden og gå op opdagelse i det 80.000 m2 store messeområde.

”Behovet for at samle optik- og brilleindustrien i en international sammenhæng er større end nogensinde efter to års pause. Hele holdet bag SILMO Paris arbejder i øjeblikket intenst på at skabe en fantastisk messe, hvor professionelle fagfolk atter kan mødes, udveksle erfaringer og få ny inspiration. For ingen teknologi vil nogensinde kunne erstatte glæden ved at mødes til en fysisk begivenhed,” siger SILMO’S bestyrelsesformand Amélie Morel.

Du kan læse meget mere om årets messe og downloade din billet på www.ensilmoparis.com

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22