FLEYE vinder tysk designpris

FLEYE Copenhagen modtager The German Design Award for deres fremragende design i kategorien livsstil og mode.

af Lone Helleskov

FLEYES stel Fox var et af de mere end 5.400 produkter, som juryen i det tyske designråd blev præsenteret for. Fox består af tre synlige lag, der kombinerer solidt og gennemsigtigt acetat med slank beta-titanium for at skabe et klassisk og legesygt udseende.

I sin erklæring fremhæver juryen ikke blot det livlige, dristige og robuste design af Fox, der er håndlavet i 3 synlige lag af celluloseacetat med hård densitet i kombination med beta-titanium, men også den fleksible og holdbare ramme.

”Vi er lykkelige for at vinde prisen.Vi arbejder så hårdt på vores kollektioner, og den tyske designpris bekræfter vores bestræbelser på altid at blive bedre, og det føles som et kæmpe skulderklap,” siger Annette Estø, grundlægger og designchef på FLEYE Copenhagen.