GOODBYE SUN

Solbriller er sommerens vigtigste accessory – og sæsonen byder både på nyt design og et stort udvalg af farver fra grønne og lilla toner til jordfarvede, nude og transparente stel. Find din favorit.

AF PIA FINNE & LONE HELLESKOV FOTO: PR

ANDY WOLF

Der er gang i farve og form. Det kraftige grønne er en stor del af trenden, og den oversize cateyeform spiller en vigtig rolle.

HUGO BOSS

Markant og kraftigt i en flot, brun jordtone og med et kantet stel, der understreger det maskuline.

INVU

Flashback til 70’erne. Redesignede, maskuline aviators med inspiration fra tv-serier som Starsky & Hutch and CHIPs.

FYSH

Rødguld med pink glas. Mere feminint bliver det næsten ikke. Metalstellet har dobbeltbro.

MIC MADE

Grønt og kantet og med dobbeltramme i acetat og metal. Her gælder det en mere olivengrøn udgave af den populære nuance.

MISSIONI

Stellet i en klar grøn nuance skaber et personligt udtryk, som bliver forstærket af det kraftige Missoni-mønster, der diskret pryder indersiden af stængerne.

RYE&LYE

Glasset er indrammet af en enkelt sommerfugleformet metalprofil, der spiller sammen med en kant af acetat og er med til at give et magisk spil.

MONKEYGLASSES

En tynd metalramme skaber en luftig cateye form. Stellet er i guld med brune glas.

THEO

Organiske former, guld og brune nuancer. Der er nye toner i solbrilletrenden.

ØRGREEN

Orange glas omkranset af et hvidt, rundt stel. Mere markant bliver det næsten ikke.