Holms Optik i Virum bliver medlem af Nyt Syn

Den 1. april bliver Holms Optik i Virum til Nyt Syn Holms Optik. Indehaver Kirsten Holm sætter fortsat kursen men glæder sig til, at hun i fremtiden får mulighed for at trække på Nyt Syns kompetencer inden for efteruddannelse og markedsføring.

af Redaktionen foto: PR

For at kunne fokusere endnu skarpere på at levere den grundigste service og højeste faglighed til kunderne bliver Holms Optik i Virum per 1. april til Nyt Syn Holms Optik. Den frivillige kæde er ejet af optikerne selv, og det betyder, at det – præcis som i dag – også er indehaver Kirsten Holm, der styrer slagets gang i butikken fremadrettet.

”Hos Nyt Syn kan jeg holde fast i selvstændigheden, og det er vigtigt for mig. Efter 1. april er det altså fortsat mig, der sætter dagsordenen, og derfor kan mine kunder også roligt regne med, at de eneste ændringer, de eventuelt kommer til at mærke, er af positiv karakter” siger Kirsten Holm.

Grundighed frem for alt

Som medlem af Nyt Syn kan Kirsten Holm trække på kædens kompetencer inden for blandt andet markedsføring, administration og efteruddannelse.

”Jeg glæder mig til at få faglig sparring i Nyt Syns erfa-grupper, hvor jeg kan få nye input, der kan være med til at vedligeholde og videreudvikle mine kompetencer.

Mine kunder skal have en grundig og professionel synsprøve, og jeg tjekker som en fast del af min synsundersøgelse altid, om kundens samsyn fungerer optimalt. Af samme årsag er der afsat en hel time til synsprøven, så der er tid til at komme omkring alle eventuelle synsudfordringer og svare på kundens spørgsmål,” fortæller Kirsten Holm.

Vælger kvalitet fra ZEISS

Nyt Syn har et nært samarbejde med optikproducenten ZEISS, hvilket blandt andet betyder, at synsprøver foretages med højteknologisk ZEISS-udstyr, og at der anvendes glas af bedste kvalitet. For Kirsten Holms kunder kommer det dog på ingen måde til at fremstå som noget nyt, da hun i forvejen sværgede til ZEISS.

”For et par år siden blev jeg præsenteret for ZEISS’ DriveSafe-glas, og jeg var mildt sagt imponeret. Siden da har ZEISS-glas været mit førstevalg, og derfor har det også været et meget naturligt skridt for mig at blive medlem af Nyt Syn,” siger Kirsten Holm.

Vi er rigtig glade for at få Kirsten Holm med på holdet og glæder os til samarbejdet,” siger Nyt Syns direktør Søren Pedersen.

Ifølge Nyt Syns administrerende direktør, Søren Pedersen, er Kirsten Holms klare fokus på faglighed og kvalitet nogle af de fortrin, der gør, at samarbejdet uden tvivl kommer til at bære frugt.

”Kirsten er indbegrebet af Nyt Syns værdier, og når det kommer til grundighed, service og kvalitet, nægter hun simpelthen at gå på kompromis, og det ved hendes kunder også. Så jeg er overbevist om, at vi får et fantastisk samarbejde,” forudser Søren Pedersen.