Kom til copehagens specs in Berlin

Den 5-6. oktober 2019, inviterer copenhagen specs til brillemesse i Berlin. Her kan du blive opdateret på de nuværende og kommende trends iblandt de uafhængige brillemærker.

Af redaktionen

Kom og oplev brillemærker som MYKITA, Blackfin, Masunaga, Andy Wolf, Anne et Valentin, Ørgreen, MODO, Morel, Einstoffen, IC! Berlin, Lafont og mange flere.

copenhagen specs in Berlin er kendetegnet ved små og overskuelige stande, der er opbygget efter helt samme princip, så det er let at få et overblik over udstillerne og ikke mindst sætte fokus på produkterne. Atmosfæren er helt unik og bliver skabt i et spil imellem de fantastiske udstillere, det historiske lokale og ikke mindst copenhagen specs egen DJ.

Det er andet år i træk, at copenhagen specs inviterer til brillemesse i Berlin.

På messen vil der være korte foredrag på tysk og engelsk om aktuelle emner som mode, trends og hvad det vil sige at være miljøvenlig i optikerbranchen.

copenhagen specs in Berlin er den oplagte brillemesse at besøge, hvis du vil have god tid til at tale med udstillerne og samtidig se noget af byen, da messen finder sted meget tæt på centrum.

Som altid er der gratis adgang til messen, og du kan få din billet her: http://copenhagenspecs.de/visitor/