Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
Kom til copehagens specs in Berlin - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-21049 isnt_phone is_computer">

Kom til copehagens specs in Berlin

Den 5-6. oktober 2019, inviterer copenhagen specs til brillemesse i Berlin. Her kan du blive opdateret på de nuværende og kommende trends iblandt de uafhængige brillemærker.

Af redaktionen

Kom og oplev brillemærker som MYKITA, Blackfin, Masunaga, Andy Wolf, Anne et Valentin, Ørgreen, MODO, Morel, Einstoffen, IC! Berlin, Lafont og mange flere.

copenhagen specs in Berlin er kendetegnet ved små og overskuelige stande, der er opbygget efter helt samme princip, så det er let at få et overblik over udstillerne og ikke mindst sætte fokus på produkterne. Atmosfæren er helt unik og bliver skabt i et spil imellem de fantastiske udstillere, det historiske lokale og ikke mindst copenhagen specs egen DJ.

Det er andet år i træk, at copenhagen specs inviterer til brillemesse i Berlin.

På messen vil der være korte foredrag på tysk og engelsk om aktuelle emner som mode, trends og hvad det vil sige at være miljøvenlig i optikerbranchen.

copenhagen specs in Berlin er den oplagte brillemesse at besøge, hvis du vil have god tid til at tale med udstillerne og samtidig se noget af byen, da messen finder sted meget tæt på centrum.

Som altid er der gratis adgang til messen, og du kan få din billet her: http://copenhagenspecs.de/visitor/

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22