Kom til foredrag i verdensklasse

Nedtællingen til efterårets største begivenhed i optikbranchen er startet. På OPTOMETRIKONFERENCE ´21 i weekenden 6.-7. november kan du glæde dig til 21 unikke foredrag, tre spændende workshops, et stort udstillingsområde med hele 28 stande – og selvfølgelig mulighed for networking med gode kolleger.

Af Redaktionen

Den helt store nyhed er, at en af verdens største kapaciteter inden for myopikontrol kommer og holder to fantastiske foredrag. Adjunct Professor Mark Bullimore fra University of Houston i Colorado stiller skarpt på:

• Myopikontrol, hvor han kortlægger en række af de ulemper og fordele, der følger med behandlingen.
  • De nyeste behandlingsmuligheder af myopi, og hvordan der igennem dybdegående, kliniske forsøg er fundet frem til den bedst mulige behandling af sygdommen.

De to foredrag giver dig som deltager en unik indsigt i, hvordan branchens konstante udvikling i sidste ende kommer både behandleren og forbrugeren til gode.

Gå ikke glip af denne lærerige begivenhed – book din billet allerede i dag på www.optometrikonference.dk target=”_blank”, hvor du også kan læse hele det spændende program.

01.10.24 Bestillingsfrist annoncer 09.09.24