OPTOMETRIKONFERENCE 20/20 – SKAL DU MED?

Sidste år deltog næsten 500 optometrister, foredragsholdere, leverandører, udstillere og branchefolk i optikbranchens bedste konference. Konferenceudvalget forventer i skrivende stund at gentage succesen. Og du kan allerede nu sikre dig billet til OPTOMETRIKONFERENCE 20/20 på Frederiksberg d. 14.-15. november med fokus på det gode samarbejde mellem professioner og organisationer.

Af Lone Helleskov Foto: Robert Wengler

FÅ MERE AT VIDE
Se det foreløbige program, book din billet og få meget mere at vide om årets bedste begivenhed: OPTOMETRIKONFERENCE 20/20 på optometrikonference.dk

Har du lyst til at få et indblik i den nyeste viden om optometri i form af danske og internationale foredrag og spændende workshops? Vil du gerne opdateres på den bedste teknologi og nye produkter? Er du nysgerrig på, hvem der vinder de eftertragtede priser Optimus by Essilor og årets Kandidat by ZEISS? Og nyder du samvær med gode kolleger? Så sæt allerede nu X i kalenderen 14.-15. november, hvor det nyrenoverede Hotel Scandic Falkoner på Frederiksberg danner rammen om OPTOMETRIKONFERENCE 20/20.
Optometribranchen er i konstant udvikling. Aldrig før har der været større fokus på nye behandlingsmuligheder, forskning, teknologi, uddannelse og samarbejde på tværs af faggrænser. Det åbner nye muligheder og stiller samtidig store krav til optikere, optometrister, leverandører og alle andre, der arbejder med optometri.
Programudvalget arbejder på at finde de bedste foredragsholdere og udstillere, så deltagerne kan glæde sig til en konference med nutidens og fremtidens mest aktuelle emner i søgelyset.
Førende eksperter og forskere fra ind- og udland vil bl.a. give deltagerne et indblik i den nyeste viden om:

Myopi og behandling

Mark Bullimore – phd. i Vision Science, professor ved Berkeley University of California, USA.

Funktionelt syn

Henrik Holton – optometrist Synscentralen i Vordingborg, underviser på kandidatuddannelsen i optometri og synsvidenskab på Aarhus Universitet, Danmark.

Vi er de eneste, der kan det, vi kan!

Jette Schwartz – optiker og autoriseret kontaktlinseoptiker, indehaver af Kom og se i Snekkersten, Danmark.

Langsomme hjerner i en accelererende verden

Imran Rashid – speciallæge i almen medicin, forfatter og foredragsholder samt ejer af konsulentvirksomheden Sund Digital, Danmark.
Du vil selvfølgelig også kunne møde en lang række andre spændende oplægsholdere og kan bl.a. glæde dig til workshops og såkaldte Rapid Sessions, som er korte case-præsentationer af et fagligt problem.
Traditionen tro byder konferencen også på eftertragtede priser som: Optimus by Essilor, der præmierer de tre bedste bachelorprojekter fra KEA og Optikerhøjskolen i Randers samt årets Kandidat by ZEISS, som overrækkes for det bedste speciale på kandidatuddannelse i optometri og synsvidenskab ved Aarhus Universitet.
Det er ottende år i træk, at Dansk Optometri og Kontaktlinsekonference ApS inviterer optikere, optometrister, leverandører og alle andre med interesse for optometri til at få indblik i den nyeste viden inden for branchen.
Synoptik-Fonden holder sit års seminar søndag d. 15. november sammen med OPTOMETRIKONFERENCE 20/20.