Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
KURSUS - Bliv klogere på aldersrelaterede forandringer i cornea - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-20904 isnt_phone is_computer">

KURSUS – Bliv klogere på aldersrelaterede forandringer i cornea

Tirsdag den 27. og onsdag den 28. august har du mulighed for at få en status og blive opdateret på den nyeste viden om aldersrelaterede forandringer i cornea. Det sker, når overlæge på Øjenklinikken i Glostrup Nina Jacobsen holder foredrag på henholdsvis KEA og Optikerhøjskolen i Randers.

Foredraget søger at give et overblik over corneale degenerative tilstande, der kan optræde med alderen og dækker over de hyppigst forekommende tilstande i corneas forskellige lag fra epithel over stroma til endothel fx Arcus senilis, Crocodile shagreen, Salzmanns nodulære degeneration, Bandulær keratopati og Fuchs endothel dystrofi.

Herefter vil konsekvenser og behandling af de forskellige tilstande blive gennemgået.

Tirsdag 27/8-2019

Kl. 19:00-22:00 (åben fra kl. 18:30)

KEA Optikerafdelingen
Guldbergsgade 29 N
2200 København N

Onsdag 28/8-2019

Kl. 19:00-22:00 (åben fra kl. 18:30)

Optikerhøjskolen, EaDania
Minervavej 63
8960 Randers SØ

Der bliver serveret sandwich under kurset og derfor er det nødvendigt at tilmelde sig. Tilmeldingen er bindende – og skal ske senest 8 dage før kursets afholdelse.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Tina Jørgensen på mail: tj@optikerforeningen.dk eller telefon 88 44 06 16.

Kurset er gratis for erhvervsmedlemmer med A medlemskab og ansatte samt personlige medlemmer. Øvrige deltagere betaler 650 kr.

Uddannelsespoint: Kurset giver 3 point – husk sygesikringsbevis, så du kan få registreret dine point.

Du kan tilmelde dig via optikerforeningens kursuskalender

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22