MODEGUIDE – Nordiske nuancer

Sandstrande, blomster, åbne landskaber og store trækroner, der kaster skygger over skovbundens nuancer. Den nordiske natur sætter sine tydelige spor i design-og brilleverdenen lige nu – kig med og find din favorit.

AF PIA FINNE & LONE HELLESKOV FOTO: PR

CARLOTTAS VILLAGE

Man fornemmer næsten vinden i håret, det bløde sand og duften af saltvand, når der leges med farverne på stellet fra Carlottas Village.

FACE A FACE

Dæmpede farvetoner og en skøn grøn accent fra det franske high-end brand FACE A FACE.

KILSGAARD

Klassisk Kilsgaard med et altid simpelt og elegant design. Aluminiums-stellet skaber et let og dog markant udtryk.

KOMONO

Belgiske Komono satser i denne sæson med et blåt, enkelt og supertyndt stel.

MYKITA

Nude er en god nuance til det nordiske udtryk. Mykita kombinerer farven med et markant stel på en måde, der giverhelhedsindtrykket kant.

NIFTIES

Blå metal i miks med et let udtryk og skildpaddestænger skaber et perfekt nordisk look. Fra Nifties.

ACNE

LINDBERG

IC! BERLINS

Delikate – næsten vægtløse men stærke som de vinde, de er opkaldt efter. ”Free like the Wind” er navnet på ic! Berlins nye silk collection.

NINE EYEWEAR

Nedtonede og enkle farver spiller sammen med titaniumbrillens rene og simple udtryk i den nye IBT-kollektion (one block titanium) fra Nine Eyewear.

MARC JACOBS

Marc Jacobs. Her i et enkelt, nordisk udtryk – med et internationalt tvist. Et ’must have’ til storbyferien. Fra Safilo.

SAFILO

De enkle, rene linjer fra Boss harmonerer perfekt med den nordiske trend. Fra Safilo.

MUNICH EYEWEAR / ALIVESTYLE

De er lette, elegante og matcher den nordiske enkle farveskala helt perfekt. Fra Munich Eyewear/Alivestyle.

PAUL SMITH

Paul Smith er ny hos Alivestyle, hvor deres design med blåt glas skaber opmærksomhed. Til skandinaviske mænd og kvinder, der ikke har noget imod at vække opsigt.