Nu kan du blive medlem af Dansk Selskab for Optometri

Er du optiker eller optometrist? Så har du nu mulighed for at blive medlem af det nystiftede Dansk Selskab for Optometri – fremtidens faglige og videnskabelige brancheorganisation.

AF LONE HELLESKOV FOTO: ANDERS BACH

Dansk Selskab for Optometri har til formål at sikre en høj faglighed i HELE optikbranchen – uanset om du er selvstændig, ansat i en større kæde eller arbejder i en mindre forretning.
Med andre ord et stærkt branchefællesskab, hvor alle medlemmer har en stemme.

Selskabet vil bl.a. have fokus på at:

• Tilbyde relevant efteruddannelse
  • Udarbejde og vedligeholde kliniske retningslinjer
  • Informere om optiske produkter
  • Tilbyde kunde- og patientrelaterede kommunikationsværktøjer
  • Udvikle optometristens arbejdsområder

Dansk Selskab for Optometri er en del af en større strukturændring i Optikerforeningen, der fremover i endnu højere grad skal prioritere medlemsvirksomhedernes interesser. Derfor har bestyrelsen også besluttet at lade alle efteruddannelsesaktiviteter flytte over i Dansk Selskab for Optometri.
Du kan læse meget mere om det nye selskab og de mange fordele, du opnår som medlem på www.medlemsnet.dk/dso-2.
Her kan du også se, hvordan selskabet er organiseret, hvem der er i bestyrelsen, og hvilke opgaver Dansk Selskab for Optometri skal varetage i fremtiden.
Ved at blive en del af Dansk Selskab for Optometri kan du styrke din faglige udvikling i et stærkt fællesskab.