Ny direktør hos ZEISS

Carl Zeiss Vision Nordic har udnævnt ny administrerende direktør. Han hedder Niklas Olsson og har arbejdet hos ZEISS siden 2016 i en række roller, senest som nordisk salgschef.

Af Redaktionen

”Jeg ser frem til at lede en meget dedikerede organisation, der arbejder for at hjælpe vores kunder med at nå deres mål gennem innovative produkter og tjenester. Markedet er i overgang, hvor forbrugerne forventer mere af deres kunderejse. Omni-channel, at forbinde den digitale og den fysiske kunderejse er en forudsætning for at opnå succes i dag, og den rejse hjælper vi gerne kunderne med,” fortæller Niklas Olsson.

Niklas Olsson har base på virksomhedens hovedkontor i Malmø, men sigter mod at blive set meget på det nordiske marked.

”ZEISS er en unik virksomhed på mange måder. Vi ejes 100 pct. af en fond og ikke af kortsigtede aktionærer. Derfor kan vi arbejde langsigtet og geninvestere overskuddet i forskning for at udvikle nye banebrydende produkter og tjenester. Og jeg er meget stolt over at være med til at tage ansvar og løfte den vigtige opgaven, siger Niklas Olsson.

31.05.24 Bestillingsfrist annoncer 03.05.24