Ny klinik indviet på Erhvervsakademi Dania

Der var både guldsaks, champagne og kransekage, da en ny synsklinik i dag åbnede på Erhvervsakademi Dania i Randers.

AF REDAKTIONEN

Det var optometri-uddannelsen, der stod for fejringen, da de har modtaget nyt målingsudstyr fra brilleglas-firmaet Essilor, som også har lagt navn til den nye klink, som kom til at hedde Essilor-klinikken.

”Vi er utrolig glade for at kunne indvie den nye klinik, der giver de studerende mere tidssvarende udstyr, så de kan blive endnu dygtigere til at hjælpe med synsudfordringer,” sagde Ole Ravn, der er studieleder på uddannelsen på Dania.

Pia Meineche, kommerciel direktør for Essilor, var selvfølgelig med til officielt at åbne den nye klinik.

”Vi investerer 150 mio. euro om året i forskning og udvikling inden for faget for at sikre fortsat udvikling, og derfor er det naturligt for os også at samarbejde med optometristuddannelsen, forklarer Pia Meineche fra Essilor.

Pia Meineche fra Essilor og Ole Ravn fra Erhvervsakademi Dania var glade for at kunne indvi den nye Essilor-klinik.