Ny messe: Specs and the City

Den svære, udfordrende tid med aflyste messer grundet Corona, behøver ikke være en stopklods for optikerbranchen, mener direktør i Copenhagen Specs Morten Gammelmark.
Han præsenterer nu et nyt medlem af familien: Specs and the City, som finder sted d. 29. januar – 1. februar 2021 i København.
Tanken er, at eventen skal samle hele optikerbranchen i den danske hovedstad, men fordelt på forskellige hoteller inden for en overskuelig radius, hvor udstillerne så har booket deres showrooms. De besøgende vil så kunne bevæge sig fra møde til møde – og på den måde bliver optikbranchen samlet – men hver for sig.
For at kunne holde eventen under så sikre forhold som muligt, skal alle deltagere registrere sig. Ved registreringen får man også adgang til fordelagtige hotelaftaler, miljøvenlig transport, gode priser på restauranter og et spændende foredragsprogram.
Se mere og tilmeld dig på: www.specsandthecity.eu