Nyt medlem af Nyt Syn kæden

Den 1. juni 2021 bliver Smukt Syn i Skanderborg til Nyt Syn Skanderborg. Optiker Peter Haakon Boa er fortsat indehaver og garanterer også i fremtiden god service og personlige brillestel nu i kombination med kvalitetsglas fra ZEISS.

Af Redaktionen Foto: PR

Nyt Syns administrerende direktør, Søren Pedersen byder Peter Haakon Boa velkommen i Nyt Syn og glæder sig meget til samarbejdet.
Peter Haakon Boa er stadig indehaver, når Smukt Syn i Skanderborg bliver til Nyt Syn Skanderborg.

Med fokus på at give kunderne en endnu mere personlig og grundig service bliver Smukt Syn i Skanderborg en del af den frivillige optikerkæde Nyt Syn per 1. juni, hvor butikkens navn samtidig bliver ændret til Nyt Syn Skanderborg.

Da Nyt Syn er ejet af optikerne selv, er det også fremover Peter Haakon Boa, der udstikker kursen i forretningen og servicerer kunderne.

”Jeg har valgt at blive en del af Nyt Syn, fordi det er ekstremt vigtigt for mig, at jeg kan bevare selvstændigheden. Mine kunder har lært mig rigtig godt at kende gennem de seneste fire år, og det er helt essentielt, at de kan regne med, at den service og kvalitet, jeg hidtil har stået inde for, også vil møde dem i butikken fremover,” forklarer Peter Haakon Boa.

Personlig service og grundighed

Peter Haakon Boa er uddannet som både optiker og kontaktlinseoptiker, og han er derfor i stand til at tilbyde hjælp til alle typer af synskorrektion.

”Kombinationen af håndværksmæssig stolthed, faglig professionalisme og en stor lyst til at yde en personlig og grundig service skal skinne tydeligt igennem, når man træder ind i min butik. Og jeg er med mine kunder gennem hele processen fra synsprøve til valg af stel, og jeg sliber selv glassene til,” siger Peter Haakon Boa.

Udsigten til at kunne trække på kompetencer inden for bl.a. administration og markedsføring og samarbejdet med ZEISS har været en væsentlig faktor for at indgå i det nye samarbejde. ”
Som medlem af Nyt Syn får jeg gavn af deres mange kompetencer, og det giver mig mere tid til af finde de helt rigtige løsninger til mine kunder, som er det jeg brænder allermest for,” fortæller Peter Haakon Boa.

Et stærkt match

Hos Nyt Syn ser man også frem til samarbejdet, og ifølge administrerende direktør, Søren Pedersen, rammer netop det store fokus på grundighed og personlig service lige ind i den frivillige kædes DNA.

”Peter Haakon Boa prioriterer tiden og går ikke på kompromis i sin søgen efter den rigtige løsning til kunden. Det er lige præcis den faglige grundighed, Nyt Syn skal forbindes med. Derfor er jeg også overbevist om, at vi er det helt rigtige match for hinanden, siger Søren Pedersen.