Optiker og brilledesigner åbner ny butik i Odense

Den 4. marts slår optiker Marianne Sabro dørene op til Nyt Syn Brandts Passage i Odense. Oveni optikerens helt egen kollektion kan kunderne forvente fokus på designerbrands og et håndplukket brillesortiment.

AF REDAKTIONEN

Nyt Syn Brandts Passage åbner mandag den 4. marts i Brandts Passage 27 i Odense C. Placeringen er nøje udvalgt på grund af stemningen i Odenses latinerkvarter, der er et perfekt match til indehaver Marianne Sabro.

Den erfarne optiker, der har designet sin egen brillekollektion – Marianne Sabro Design – har især fokus på designerbrands som for eksempel Gucci, Stella McCartney og Tom Ford, og hun sætter en ære i selv at udvælge hvert eneste stel, hun forhandler. I hele marts er der i anledning af åbningen gratis stel til alle, der køber briller med ZEISS styrkeglas.

”Vi bestræber os på at være nærværende og engagerede over for vores kunder. Vi er hudløst ærlige i vores betjening, så vi sikrer, at alle vores kunder går trygge, glade og klogere ud af forretningen og føler, at de har fået smarte briller, der klæder dem. Og den skønne beliggenhed, vi har fundet i hjertet af Odense, hvor mode og kunst skaber et kulturmekka passer perfekt til os”, siger Marianne Sabro, der ud over den nye butik i Odense også driver Nyt Syn i Kerteminde og Langeskov.

Stærkt team er garant for service og faglighed

Nyt Syn er en frivillig kæde, der er ejet af butiksindehaverne selv. Et tæt samarbejde med optikproducenten ZEISS sikrer, at synsprøver foretages med højteknologisk udstyr, og at optikerne tilbyder glas af høj kvalitet. På det personlige plan vægtes kvalitet og høj faglighed ligeledes højt, og ifølge Søren Pedersen, der er administrerende direktør i Nyt Syn, er det netop, hvad Marianne Sabro repræsenterer.

”Marianne er en driftig dame med ben i næsen, der kan give kunderne en rigtig god oplevelse. Vi kender hende i forvejen og ved, at hun om nogen står for udstrakt service og høj faglighed. Da hun viste interesse for at åbne en ny butik i latinerkvarteret i Odense, bakkede vi op med det samme. Og hun har stablet et stærkt optikerteam med erfarne og lokale kræfter på benene, som vi har store forventninger til,” siger Søren Pedersen.

I forbindelse med åbningen af den nye butik lanceres også et nyt koncept, Brilleklubben, hvor medlemmer frit kan vælge alle de briller, de vil, fra 99 kroner om måneden. På den måde kan man vælge at have flere briller, der matcher garderoben, og man kan supplere med for eksempel sports- eller solbriller.

31.05.24 Bestillingsfrist annoncer 03.05.24