Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
OptikIT får ny direktør - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-21117 isnt_phone is_computer">

OptikIT får ny direktør

Danmarks største leverandør af software til optikbranchen udnævner ny direktør i egne rækker. Det sker for skærpe virksomhedens stærke position

Af redaktionen

Det bliver Thomas Ketelsen, 51 år, og tidligere produktchef i OptikIT, der i fremtiden skal stå i spidsen for virksomheden. Thomas Ketelsen besidder en stor viden og har et indgående kendskab til optikbranchen. Samtidig har han mange års erfaring med software til brug i optikvirksomhederne, hvilket er essentielt for at fastholde og udvikle OptikIT’s ledende position på markedet.

”Vi er i gang med en spændende udvikling og har haft fokus på at finde en leder med stor viden om software til branchen og som samtidig kan se de muligheder og løsninger, optikerne får brug for i fremtiden,” siger bestyrelsesformand i OptikIT Per Michael Larsen.

OptikIT’s mål er at skabe verdens bedste softwareprogram til danske optikere, og Thomas Ketelsen opgave bliver nu – sammen med det øvrige team – at styrke og udbygge OptikIT’s markedsposition.

”OptikIT har en stærk profil og et stort potentiale, som jeg er stolt over at skulle stå i spidsen for. Jeg er sikker på, at vi i fremtiden kan bringe OptikIT i en endnu stærkere position,” siger Thomas Ketelsen.

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22