Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 20
OPTOMETRIKONFERENCE ´20 – SES VI? - Optikerforeningen Warning: Undefined variable $extra_body_class in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza-child/header-optikeren.php on line 93
class="optikeren-template-default single single-optikeren postid-21811 isnt_phone is_computer">

OPTOMETRIKONFERENCE ´20 – SES VI?

Har du lyst til at få et indblik i den nyeste viden om optometri i form af danske og internationale foredrag og spændende workshops? Vil du gerne opdateres på den bedste teknologi og nye produkter? Og er du nysgerrig på, hvem der vinder de eftertragtede priser Optimus by Essilor og årets Kandidat by ZEISS?

Af redaktionen

Sæt allerede nu X i kalenderen 14-15. november, hvor det nyrenoverede Hotel Scandic Falkoner i København danner rammen om Optometrikonference ´20.
Programudvalget arbejder i øjeblikket på at finde de bedste foredragsholdere og udstillere, så deltagerne kan glæde sig til en faglig og social oplevelse i verdensklasse.
Synoptik-Fonden holder sit års seminar søndag den 15. november sammen med Optometrikonference ´20.
Se mere på optometrikonference.dk

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 139

Warning: Undefined variable $version in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/functions.php on line 140

29.11.22 Bestillingsfrist annoncer 11.11.22