Optometristuddannelsen i Randers bliver online

Optikerhøjskolen på Erhvervsakademi Dania har efter flere opfordringer og research valgt at tilbyde uddannelsen til optometrist online.

Af Redaktionen

Det betyder følgende:

• Forelæsninger og holdundervisning vil foregå online
  • Klinikundervisning vil foregå med fysisk fremmøde i Randers. Forvent fysisk fremmøde 1-2 gange om ugen
  • Henvender sig primært til butiksassistenter og dem, som har erfaring fra optikerbutikker
  • Ansøgningsfrist er 15. marts 2024 kl. 12 gennem kvote 2
  • Ved at søge via kvote 2 øges sandsynligheden for at blive optaget, da der er et begrænset antal pladser.

Så kender du en, hvor du tænker, at det er oplagt, at vedkommende begynder på onlinestudiet, mens vedkommende fortsat kan være tilknyttet din optikerforretning, så kan du læse mere om den nye onlineuddannelse på:

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere information, er du meget velkommen til at kontakte uddannelseschef på Erhvervsakademi Dania, Jane Bang Jensen, på mail: jabj@eadania.dk eller telefon +45 61952225