SILMO Paris 2019 – få gratis adgang

Nedtællingen til en af efterårets største og bedste events i brillebranchen er startet. SILMO PARIS åbner 27-30. september dørene til den 80.000 m2 store messe, hvor 1.000 udstillere er klar til at vise den kommende sæsons mode og nye produkter.

AF LONE HELLESKOV FOTO: IB HELLES OLESEN

Sidste år valgte mere end 37.000 besøgende at lægge vejen forbi Paris Nord Villepinte for at se de nyeste og mest trendy kollektioner fra verdens førende designere og brands.
En del danske optikere besøgte også SILMO Paris messen for at få et indblik i, hvad der rører sig i branchen uden for Danmarks grænser – men i høj grad også for at finde nye varer til butikken og inspiration til indretning og udstilling.
SILMO Paris stiller en række serviceydelser til rådighed for branchen både under messen og resten af året. Du kan fx drage fordel af:
SILMO M@TCH er en app, der gør det nemt at planlægge møder, etablere nye kontakter, udveksle erfaringer samt finde nye produkter og forretningsmuligheder.
SILMO ACADEMY tilbyder programmer og undervisning for at styrke deltagernes kompetencer og holde dem opdateret på de seneste videnskabelige fremskridt inden for synsforskning.
SILMO NEXT er messens tænketank, som samler alt vedrørende fremtidige teknologier, innovation og tendenser. Her kan både udstillere og besøgende komme på forkant med den nyeste udvikling.
SILMO D’OR er den ikoniske pris, der hylder talent og know-how inden for hele brilleindustrien – og som uddeles ved en stor fest under messen.
Se mere på www.silmoparis.com og få din gratis billet på https://en.silmoparis.com under ”get your badge”.