SILMO Paris 2021 – den perfekte cocktail

To år med virtuelle møder og messer. Det er lang tid. Men nu kan optikbranchen endelig mødes live og deltage i et af årets højdepunkter: SILMO Paris.

Af Lone Helleskov

Forberedelserne til denne reunion er i fuld gang, og end 500 udstillere fra 32 lande har meldt deres ankomst i Paris i dagene 24.-27. september og er mere end klar til at stille skarpt på de nyeste tendenser indenfor brilledesign, accessories, produkter og instrumenter.

Årets messe fokuserer på fremtiden indenfor branchen, og ud over et 80.000 m2 stort udstillingsområde med de bedste brands og trendy brillekollektioner kan du også blive inspireret af:

SILMO NEXT-forummet, der er messens tænketank og som samler alt vedrørende fremtidige teknologier, innovation og tendenser som fx miljøbevidst produktion og bæredygtighed. Her kan både udstillere og besøgende komme på forkant med den nyeste udvikling.

SILMO ACADEMY uddeler endnu engang 10.000 Euro til et videnskabeligt projekt indenfor optometrien, der kan være med til at sikre fremskridt inden for synsforskning.

SILMO D’OR-priserne, der hylder talent og kreativitet inden for brilleindustrien – og som er den perfekte måde at opdage årets mest geniale og opfindsomme tiltag på.

Læs mere og book din billet på www.silmoparis.com