SILMO PARIS – Verdens førende messe for optikerbranchen

Af Lone Helleskov Foto: Ib Helles Olesen

KOM GRATIS TIL SILMO PARIS

Du kan spare 30 Euro og få gratis adgang ved at opgive koden PROMOSIL19 når du bestiller din billet til SILMO PARIS

SILMO Paris åbner 27.-30. september dørene til en af verdens største brillermesser. Men messen byder ikke alene på de nyeste designs inden for stel. For fremtiden er fuld af udfordringer, og SILMO er også en platform, der repræsenterer det meste: faglige forelæsninger og konferencer, innovative business-fora, og en bred vifte af af teknologiske nyskabelser.

En af dem er SILMO NEXT, et globalt forum som giver optikbranchen et kig ind i fremtiden:
– The Selection: Industriens showcase med alle de nyeste produkter
– Trends by SILMO: Digitalt magasin / trendkatalog
– Futurology: Et nyt område som er omdrejningspunktet for optikbranchens fremtid med foredrag om forskellige temaer og præsentation af innovative virksomheder, som tager fat på fremtidens teknologiske udfordringer, diskussion og udveksling af idéer om optik- og brillebranchens udvikling

I år tager SILMO Paris for alvor et skridt ind i fremtiden med SILMO HACKATON, hvor fem hold blandede internationale eksperter inden for salg, merchandising, design, marketing, produktion osv. skal brainstorme non stop i 24 timer om fremtidens retailsektor og forsøge at komme med brugbare løsninger på de ændringer, som er undervejs.

Du kan opleve det hele live i Paris sidste weekend i september og få et smugkig lige her www.silmoparis.com