Smugkig på forårsmoden

Nordisk enkelthed og vovede multimønstre med plads til både det puritane og ekstravagante look. OPTIKEREN har spottet alle de nye styles på opti 2019 i München.

AF LONE HELLESKOV

Se de første kollektioner her – og glæd dig til den store modeguide i OPTIKEREN, der udkommer 21. februar.

Enkelt og klassisk er altid et godt valg som her hos Lindberg, der tilmed leverer stel i en meget høj kvalitet.

Geometriske former er i centrum i denne model fra Boz, hvor samspillet skaber kontrast og et vildt udtryk.

Der er kontrast og farvespil, når den klare blå acetat indgår kompagniskab med de orange metalstænger i denne brille fra Face A Face. Design Eyewear Group.

Multifarvede, store i formen og med matchende accessories. RES/REI går sæsonen i møde med denne skønne solbrille.

Moscot spiller op til forårsmoden med et smukt transparent acetatstel, der med sin runde former udtrykker blidhed og blødhed. Fra Alivestyle.

Silhouette essence. Ny raffineret serie med uindfattede briller i et flot miks af SPX og titan. Stængerne fås i 12 forskellige farver.

At detaljerne, der tæller, er der ingen tvivl om, når man ser dette stel fra FYSH. Et smukt samspil mellem den metalliske nuance og en elegant finish.