Sol, sommer & et strejf af glamour

Stilrene farver, vilde detaljer og eksklusive materialer og former. De fleste af os drømmer om lidt glamour, når det gælder solbriller. Og mulighederne er mange – lige fra det underspillede og luksuriøse til det vilde, farvestrålende og modige. OPTIKEREN har fundet sæsonens mest glamourøse solbriller. Kig med og find dine favoritter.

Af Pia Finne & Lone Helleskov Foto: PR

Oversize i guld

Så er der dømt glamour og feminin charme. Fra Dior.

Klassisk design i mat guld

Luksus. Mere enkelt kan det ikke siges, når ZILLI viser solbriller til mænd i ren titanium og med detaljer i læder.

Glamour til mænd

Her bliver den rå, sorte og maskuline solbrille løftet ind i den glamourøse verden. Fra Christian Dior.

Forgyldte snoninger

FRED Paris står ikke tilbage, når det gælder luksus og glamour med forgyldte snoninger, der omkranser glasset.

Vintage stil

Siden 1895 har Berluti designet solbriller med stil og sans for det iøjnefaldende.

Ekstravagante ingredienser

Den beige nuance, gulddetaljerne, oversize looket og den kantede form. Her er alle de elementer, der skaber glamour. Fra Loewe.

60´er cateye

Det markante cateye formede stel i en smuk pastel nuance fra Celine.

Glamour X 10

Stellet er formet som en kunstfærdig ramme, der omkranser øjnene. Fra Pugnale.

Indbegrebet af glamour

Diors oversize solbrille med det karakteristiske guldlogo er indbegrebet af enhver kvindes glamourdrømme.

Overdrevet cateye

Formen er overdrevet og ekstravagant. Det samme er farvekombinationen. Fra Andy Wolf.