Solbriller – 12 nye favoritter

Brug solbriller til at understrege din stil eller skabe et helt ny look. OPTIKEREN har kigget i de nye spændende kollektioner, og 2019 byder på flotte farver, kreative former, stel i glas og velkendt klassisk design. Find din favorit.

AF PIA FINNE & LONE HELLESKOV FOTO: PR

ØRGREEN

Quantum Sun fusionerer teknisk innovation og godt håndværk med stilfuldt design. Solbrillerne er skabt i japansk titanium, og kollektionen rummer flotte farvehistorier.

WOOW EYEWEAR

Oversize, farverig og unik med sjove detaljer. Design med attitude er mottoet hos WOOW Eyewear, der har hentet inspiration fra 80erne og 90erne. WOOW-stilen er et perfekt miks af London beat og parisisk mode.

MOSCOT

Den retro-inspirerede solbrille er fortsat i billedet. Farver kombineret med de helt store og vovede shapes er på vej, ligesom cateye-formen stadig holder.

BARTON PERREIRA

Innovative teknikker og glas i unikke farver går hånd i hånd i Perreiras smukke kollektion, der er designet til at understrege skønheden og forskelligheden hos kunderne.

MYKITA

Eksperimentelle former, spændende overflader og anderledes farveholdninger. Det er tydeligt, at Mykita hylder individualismen i sin nye solbrillekollektion.

MONKEYGLASSES

Den nye River-solbrillekollektion træder tydeligt frem og byder på kombinationer af rimless stel, spændende cut-outs og slibninger i glassene.

SILHOUETTE

Enkelhed og præcision er nøgleord i sæsons solbriller fra Silhoutte. En lag-på-lag effekt i glas og stel giver solbrillen et helt nyt og super cool look.

INFACE

Inface skaber fashion til alle og leger med farverne, så den klassiske skildpadde cateye solbrille får et nyt og interessant look. Den nye kollektion er både elegant og farverig.

ANDY WOLF

Andy Wolf leger i et strejf af nostalgi med moderne retro. Trenden med farvede glas og cateye former, der stadig er stadig et stort hit.

MUNICH

Mode eller indretning. Blå en af de mest trendy nuancer netop nu. Fra himmelblå over det gråblå til den klare midnatsblå. Hver nuance skaber sin egen effekt kan understreges af metalliske effekter som guld og sølv.

IZIPIZI

Izipizi ser livet i farver. Der skal være noget for enhver, og grønne linser er derfor nu en del af Tortoise SUN-kollektionen.

CARRERA

Udtrykket i Carreras nyeste design er alt andet end konventionelt, og går man sommeren i møde med disse solbriller, er man med helt i front.