SUMMER VIBES

Solbrillemoden 2022 er i en klasse for sig. Der er dømt sjove, skrappe og solmættede farver. Samtidig mixes klassiske former med skulpturelle og arkitektoniske elementer og giver ny inspiration til strandløver- og løvinder.

Af Pia Finne & Lone Helleskov Foto: PR

ANDY WOLF

Fremtidens solbriller er udgangspunktet for kollektionen 2022, hvor der kun fremstilles 500 par af hver model og farve.

CAROLINA HERRERA

Store solbriller i en retro farve. Formen er skulpturel – næsten arkitektonisk i udtrykket.

HUGO

Inspireret af ski goggles har HUGO skabt disse vilde, anderledes og sjove solbriller, der passer perfekt til den legende sommersæson.

JIMMI CHOO

Sæsonens nye form – selvfølgelig med masser af Jimmi Choo-glimmer på det rimless glas. Stænger og bro er i guld.

ISABEL MARANT

Camouflage i en eksklusiv udgave. Stellet er stort og markant som moden foreskriver.

MISSONI

Markante og blå med retro-reminiscenser i oversize acetat.

DAVID BECKHAM

Når fodboldlegenden lægger navn til noget, skal det være maskulint og cool. Det sorte stel har fået en kant af guld, og udtrykket løftes af arkitektoniske detaljer.

MOSCOT

Et klassisk Moscot look med cool farvekombinationer, der giver et moderne twist.

PREGO X Karen Simonsen

Oversize solbriller i Oak Wave og fremstillet i bomuldsacetat med matchende brune, graduerede glas.