Warning: The magic method VFB_Pro::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/vfb-pro.php on line 78

Warning: The magic method VFB_Pro_Form_Display::__wakeup() must have public visibility in /home/optiker2/public_html/wp-content/plugins/vfb-pro/public/class-form-display.php on line 51

Warning: Undefined array key "_yoast_wpseo_opengraph-image" in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/header.php on line 20

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/header.php on line 20
Nyt medlem - Optikerforeningen

Warning: Undefined variable $top_area_archive_type in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/includes/parts/top_area.php on line 2

Warning: Undefined variable $top_area_archive_type in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/includes/parts/top_area.php on line 33

Warning: Undefined variable $top_area_archive_type in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/includes/parts/top_area.php on line 36

Warning: Undefined variable $archive_page_id in /home/optiker2/public_html/wp-content/themes/boza/includes/parts/content_rows_before.php on line 2

BLIV MEDLEM AF OPTIKERFORENINGEN

Optikerforeningen er brancheforeningen der arbejder for din sag. Optikerforeningen har et godt samarbejde med sundhedsmyndighederne indenfor alle områder og ikke mindst som høringspart ved diverse lovforslag, der vedrører faget og dig som medlem. Desuden er Optikerforeningen med til at udvikle kommende arbejdsområder og sikre det sundhedsfaglige niveau.

Som virksomhedsmedlem af Optikerforeningen får du adgang til en bred vifte at fordele og tilbud, lige som du bliver en del af et fagligt fællesskab med mulighed for at netværke på tværs af branchen.

Som medlem af Optikerforeningen kan du:

• Få faglig og juridisk rådgivning i arbejdsmarkedsforhold, lovgivning, arbejdsmiljøproblemer og klagesager.
  • Deltage gratis i faglige kurser
  • Deltage i foreningen generalforsamling samt øve indflydelse ved bl.a. at stemme, når der er valg til bestyrelsen

Desuden får du:

• Magasinet Optikeren, som udkommer fire gange om året og er det eneste brancheblad for optometrister og optikere. Magasinet levere nyheder, reportager, portrætter, interview og faglige artikler om alt, hvad der rører sig indenfor branchen – lige fra den nyeste forskning og uddannelse til produkter, branchenyt, spændende virksomhedsprofiler og brillemode.
  • Magasinet Optikeren Online, som er på med nyheder 2 gange om ugen og er helt på forkant når det handler om branchenyheder og andre aktiviteter, men også bringer artikler fra den printede udgave.
  • Foreningens nyhedsbrev som kommer med relevante informationer mindst 1 gang om måneden.
  • Adgang til medlemsnet.dk, hvor du på din side får aktuel og relevant information om bl.a. lovgivning samt savar på mange af dagligdagens spørgsmål. Desuden kan du læse/genlæse alle foreningens nyhedsbreve og Magasinet Optikeren.
  • Adgang til forsikringer til fordelagtige priser

Hvad koster det at være medlem ?

Du kan se vores kontingentsatser her

Du er altid velkommen til at kontakte en af vores medarbejdere for nærmere information, eller du kan læse vedtægterne her.

Meld dig ind ved at udfylde nedenstående formular og du vil i løbet af få dage modtage et velkomstbrev med dit medlemsnummer samt den seneste udgave af Magasinet Optikeren

Indtast virksomhedsnavn
Indtast virksomhedens CVR nr.
Virksomhedens adresse
Indehavers navn
Virksomhedens telefonnummer
Virksomhedens e-mail adresse